11 października 2016

Zupa krem z pory


Zupka w sam raz na taką paskudną pogodę, jaką mamy za oknem. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem niezłym zmarzluchem i pierwsze o czym marzę po przyjściu do domu to porządne rozgrzanie się. Nigdy nie byłam zwolennikiem zup typu krem, jak też innych potraw, które odkrywam dopiero teraz, kiedy jestem zmuszona do poszukiwań trochę dalej niż do półek z chemią. Tak więc na pewno znalazłam kolejną potrawę, która zagości w moim menu na dłużej. Podaje Wam ilość na dwie takie miseczki jak widzicie na zdjęciu.

Składniki:

  • pół pora
  • skrzydełko z kurczaka
  • masło
  • zielona pietruszka, seler
  • sól, pieprz, tymianek
  • opcjonalnie: ser feta

Ugotuj rosół na skrzydełku. Pod koniec gotowania dodaj podsmażoną porę na maśle, zieloną pietruszkę i seler. Podgotuj jeszcze 5 minut. Dopraw solą, pieprzem i tymiankiem. Zblenduj, przelej do miseczki. Jeśli chcesz i możesz- posyp kawałkami fety. Smakuje lepiej niż wygląda :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz